Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemieke van Dasler - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemieke van Dasler - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Hoi!

Ik ga eerst 4 weken vrijwilligerswerk doen in een orthopedisch kinderziekenhuis in Banepa in Nepal. Daarna wil ik nog wat rondreizen en een trekking door de Himalaya maken!
Vervolgens vlieg ik door naar Bangkok om vanaf daar, samen met Marit, verder door Thailand, Laos, Cambodja te reizen. Als laatste gaan we naar Vietnam en vanaf daar zal ik weer terugvliegen naar Nederland!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2015

Laatste verslag uit Nepal

01 Februari 2015

Tweede reisverslag uit Nepal

18 Januari 2015

Mijn eerste weekje Nepal

15 Januari 2015

Mijn eerste weekje Nepal
Annemieke

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2999

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 24 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: